بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

ماشین پراید را هم این مدلی معامله نمی‌کنند | از عملکرد هیئت فوتبال اصلا رضایت ندارم

  • کد خبر: ۱۲۴۷۹۶
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
ماشین پراید را هم این مدلی معامله نمی‌کنند | از عملکرد هیئت فوتبال اصلا رضایت ندارم
علی اکبر هاشمی جواهری هم نسبت به نتایج امیدوحدت و شرایط این تیم واکنش نشان داد

احسان سرفرازی | به گزارش شهرآرانیوز، نتایج شرم آور تیم فوتبال شهرخودرو (امید وحدت) در لیگ دسته اول فوتبال ایران حتی صدای اعتراض مدیرکل ورزش و جوانان استان را هم درآورده و هاشمی جواهری امیدی به آینده این تیم ندارد. شکست‌های سنگین این تیم به قول متولی ورزش استان، مایه آبروریزی است و تیم مدیریتی موجود هم توان رفع این مشکلات را ندارد.

با وضعیت موجود، امیدی به آینده این تیم ندارم

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی امروز در مصاحبه‌ای اختصاصی با شهرآرا درخصوص آخرین وضعیت نماینده فوتبال استان درلیگ دسته یک گفت: متاسفانه زمانی که این تیم از شهرخودرو به امید وحدت منتقل شد، نه هیئت فوتبال در جریان بوده و نه اداره کل ورزش و جوانان و در این بین یک سری چک‌ها و مبالغی ردوبدل شده که حالا مسئله ساز شده است. تفاهم‌هایی هم بین طرفیت بوده که ه نظر می‌رسد حالا باطل شده است و شرایط بغرنجی را بوجد آورده است. با این وضعیت موجود حقیقتا من هم امیدی ندارم که اتفاق خاصی برای فوتبال استان رقم بخورد. متاسفانه این تیم در یک بازی ۵ گل می‌خورد و در یک بازی ۷ گل و حقیقتا این اتفاقات و نتایج باعث آبروریزی ورزش استان می‌شود. من بعید می‌دانم که امیدی برای ادامه راه باشد. درخصوص چک‌های رد و بدل شده هم من به طور قطع به شما می‌گویم که مطمئن باشید این تیم جدید با مشکل جدی مواجه می‌شوند. یک سری چک‌هایی داده اند و متاسفانه ظرفیت‌های مالی و پشتوانه این تیم هم چندان قوی نیست و نمی‌شود امیدی به ایشان داشت.

ماشین پراید را هم این مدلی معامله نمی‌کنند

هاشمی جواهری در ادامه به نقش اداره کل در رفع مسائل بوجود آمده هم اشاره کرد و گفت: ما هرکاری که می‌توانستیم انجام دادیم، حتی بعد از اینکه در جریان نقل و انتقال امتیاز باشگاه قرار گرفتیم هردوطرف را خواستیم تا در یک جلسه رسمی شرایط را بررسی کنیم، اما چیز‌هایی را دیدیم که واقعا عجیب بود. متاسفانه اعداد و چک‌هایی بین طرفین ردوبدل شده بود بدون اینکه کار کارشناسی شده‌ای اتفاق بیفتد. باور کنید حتی ماشین پراید را هم به این شکل خرید و فروش نمی‌کنند، حداقل پیش یک نفر کارشناس می‌روند، اما اینجا هیچ کدام از این مباحث رعایت نشده است. در مشکل بوجود آمده هم به نظر من الان دست آقای حمیداوی جلو است، چک‌ها و قراردادی دارد که الان می‌تواند با آن کار را به نفع خودش مدیریت کند.

از عملکرد هیئت فوتبال اصلا رضایت ندارم

متولی ورزش استان با نارضایتی از عملکرد هیئت فوتبال گفت: در رشته‌های هندبال و والیبال شکر خدا عملکرد خوبی داشتیم و رو به پیشرفت هستیم و یک بار دیگر چراغ سالن‌های ورزشی این رشته‌ها را روشن کردیم، اما در فوتبال متاسفانه من معتقدم ایرادات بسیاری در کار وجود دارد و به شدت از عملکرد دوستان گله‌مند هستم که نتوانسته اند فوتبال استان را مدیریت کند. اصلا معنی ندارد که تیم اول استان در خارج از هیئت فوتبال چک‌هایی را ردوبدل کند و کسی در هیئت از این جریانات خبر نداشته باشد. فکر می‌کنم در هیئت فوتبال کار‌های بسیار زیادی باید انجام شود تا فوتبال استان یک بار دیگر جایگاه اصلی خودش را که یک دهه پیش داشت و هم زمان ۲ تیم را در لیگ برتر داشتیم، بدست بیاورد.

مسابقه ایران-لبنان اصلا نباید در مشهد برگزار میشد

هاشمی جواهری در پایان به نامه فیفا برای فدراسیون فوتبال هم اشاره کرد و درخصوص بازی ایران و لبنان و حواشی آن گفت: آن بازی تحت هیچ شرایطی نباید در شهر مشهد برگزار می‌شد. براساس قوانین AFC ورزشگاه امام رضا (ع) شرایط برگزاری آن مسابقه را نداشت. البته اول اعلام شد این مسابقه بدون تماشاگر برگزار می‌شود که در ادامه داستان به شکل عجیبی رقم خورد. درخصوص ورود بانوان نیاز‌های اولیه در ورزشگاه وجود ندارد. متاسفانه ما آبخوری و سرویس بهداشتی ویژه بانوان هم در ورزشگاه نداریم و این یکی از مسائل پیش پا افتاده‌ای است که وجود داشته است. این رفتار درستی نبود که تا دقایق آخر کسی به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرد. متاسفانه در شرایطی که اعلام شده بود این مسابقه بدون تماشاگر خواهد بود و ما هم با همین قید قبول کردیم که این مسابقه برگزار شود، از طریق فدراسیون فوتبال بلیط فروشی صورت گرفت و به بانوان هم تعدادی بلیط فروخته شد. متاسفانه برای ان مسابقه تدابیر خوبی صورت نگرفت و میشد خیلی بهتر آن بازی را برگزار کرد. ورزش استان براساس یک بی تدبیری متاسفانه در این اتفاق خوب عمل نکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->